om eller vad

mest såna där gatukonst alltså. men får jag för mig kan det dyka upp musik som är apfet. eller snygga killar.

onsdag 22 april 2009

skrockar för mig själv varje gång, som nu mer är jävla ofta, "ladies night" ska flashas

kan inte släppa en amerikansk variant för ett antal år sedan som, om jag inte missminner mig, innehöll d'angelo, maxwell och musiq. kontra martin stenmarck, mikael tornving och andreas johnson då alltså. med gästspel av några gånger världens starkaste man.
jag vill för allt i världen inte vara utan maxwell men hade kunnat uppdatera med john legend och raheem de vaughn, även om mr legend verkar vara narcissistiskt lagd även på scen.
inte för att jag bor i usa och kan, men.

annars lätt just nu att jag vill se



första favve från nya skivan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar